25 Aralık 2015 Cuma

Dünyanın dört bir yanından kartpostal alıp göndermeye ne dersiniz? Postcrossing.com

Herkese merhaba!
Bugün birkaç hafta önce tanıştığım bir siteden bahsetmek istiyorum. 
Eğer sizde kartpostal göndermeyi ve almayı seviyorsanız bu site tam size göre.Dünyanın dört bir yanından kartpostal alıyor ve dünyanın dört bir yanına kartpostal gönderiyorsunuz.Düşüncesi bile çok keyifli değil mi?
Yaşım dolayısıyla postaneler ile tanışabildim. İlkokulda iken uzakta ki akrabalarım ve arkadaşlarıma belirli aralıklarla kartpostal gönderir onlardan kartpostal alırdım.Hatta minik bir koleksiyona sahip olmuşluğum da vardır:)Zamanla teknolojinin ilerlemesi ile bu iş mail adreslerine gönderilen e-kartlara döndü. Peki yerini tuttu mu?Elbette hayır!
Ben el yazısına aşık bir insanım.Bu nedenle el yazısının yerini hiçbir şeyin tutmayacağını düşünüyorum.Üstelik dokunabildiğiniz kartpostallar varken diğerleri son derece anlamsız geliyor.
İşte tam bu noktada karşıma bu site çıktı.Tek yapmanız gereken siteye üye olmak.Daha sonra ''sent a postcard'' butonuna basıyorsunuz ve karşınıza bir isim,adres ve kart numarası çıkıyor.Bu kart numarasını mutlaka kartın üzerine yazmalısınız ki karşı taraf kartı aldığında bunu kodu ile birlikte sitede paylaşsın.Sizde bu şekilde kartın ulaştığından emin olabiliyorsunuz.İlk üye olduğunuzda maksimum beş adres alabiliyorsunuz.Kart gönderdikçe adres limitiniz de artıyor.
Ben dün akşam ilk kartlarımı hazırladım.En keyifli aşaması şüphesiz kartları seçme aşaması.Kart seçerken yaklaşık yarım saat oyalandım:)
Yeni yıla denk gelmesi nedeniyle bu kez yeni yıl kartları gönderiyorum.


Gelelim sitenin adresine:) https://www.postcrossing.com/ 
Hemen üye olun ve sizde aramıza katılın:)
Sevgilerimle...
Elçin AKKAŞ

9 yorum:

  1. ne güzelmiş hemen bakayım :))

    YanıtlaSil
  2. Ortaokul sıralarımda denk gelmiştim böyle bir şeye ama ne yazık ki uzun sürmedi :( Bu yazı hatırlatma oldu ben de bakıyorum şimdi :) O fıstık benim nisan ayında kaybettiğim kedimin aynısı :( Kocaman öpüyorum onu!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Hemen üye olun:)Kediniz için çok çok üzüldüm.Fıstığımızın adı Patik Hanım.Sizin için şimdi kocaman öpüyorum.Sevgilerimle...

      Sil
  3. Birkaç blog daha gördüm ve yapmak istediğim bir iş ama neden yapmadığımı bende bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir uygulamaymış, bayıldım. Teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim faydalı olduysam ne ala:)Sevgilerimle...

      Sil
  5. ben bu sene içinde katıldığım bir güzellik bu , kesinlikle tavsiye ederim ... bilmediğiniz diyarlara kart yollamak kart almak müthiş bir duygu....

    blog keşif etkinliğinden geliyorum bende beklerim.

    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:)Bende takipteyim.Sevgilerimle...

      Sil